10.Pink jacket

Dzisiaj stylizacja z nowym ciuszkiem-różową kurteczką Hot buys.
Kupiłam ją przed chwilą, więc musiałam z nią zrobić stylizacje.
Może i te lenonki nie pasują, bo są żółte, ale nie mogłam znaleźć innego koloru w starplazie.


Beret/Beret-Bonjour Bizou (starbazaar)
Okulary/Glasses-Fallen Angel
Kurtka/Jacket-Pretty'n Love (starbazaar)
Spódnica/Skirt-RIO
Rajstopy/Pantyhose-BASICS
Torebka/Bag-It Girls
Rękawiczki/Gloves-Archive, z napisem DKNY na nich
Buty/Shoes-Bonjour Bizou

I jak?



6 komentarzy:

M. pisze...

styl to po angielsku style :) Twój nagłówek wygląda cokolwiek dziwnie. Nie wiem czy to idea artystyczna, czy literówka, czy coś...
Hmm, fajne rękawiczki.

mIchAŁ pisze...

Podoba mi się połączenie różu i szarości, ale dodatkami zepsułaś tą stylizację. torebka za duża, rękawiczki nie pasują do takiej stylizacji. beret kompletni nie pasuję nie wiem co cie natchnęło żeby go tu umieścić, lenonki nie pasują kolorystycznie ale to już zauważyłaś i nie wiem po co je tu dałaś

Ll pisze...

Ojeej, nie zauważyłam kompletnie, zapomniałam o e, już poprawiam.

Ellara pisze...

bardzo ładna stylizacja, bardzo elegancka ;)
Metalka777

Kasia Kuc pisze...

stylizacja ładna ale bez rękawiczek byłoby lepiej ;)

CudneOczka

Jagoda1985 pisze...

Fajny spódnik